خانماااای سزارینی ساک بیمارستان رو چند هفته جمع کردید🥰🤔؟؟؟

۱۱ پاسخ

من ۳۲ هفته جمع کردم

من دیشب بستم
هنوز چند قلم کم داره

۳۶هفته

من 31 هفته چیدم چون زایمان زودرس داشتم

خیلی دلم میخواد ببندم😂
یکم دیگ میشم ۳۰ هفته ۱ روز
ولی میگم هنوز زوددده

من دیگه کم کم اماده اش میکنم

هنوز آماده نیست

۳۰ هفته

من وارد ماه ۹ بشم دیگه میپیچم ایشالا

من جمعش کردم

۳۱هفته

سوال های مرتبط