خانما شما از چند هفته ساک بیمارستان رو جمع کردید؟؟

۷ پاسخ

من هفته ی بعد جمع میکنم ب امید خدا

منم جمع کردم ولی پوشک‌ واسه خودم و نی نیم نگرفتم هنوز

من از الان جمع کردم فقد مونده پوشک و دستمال مرطوب ازترس جنگ🥺

سر دختر اولم ۳۲
سر دومی همچنان لنگ در هواست ساکم
یه بار شستم جمع کردم حس میکنم ناقصی داره وقت نمیکنم چک کنم

من ساک پسری رو هفته ۳۰ اماده کردم، برای خودمم یکی دو تا کم و کسری داره بتونم تنبلی رو بذارم کنار همین روزا باید اماده کنم ساکم رو

۳۴ هفته

نکردم هنوز

سوال های مرتبط

مامان دلــویـــن🐣🎀 مامان دلــویـــن🐣🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی