سلام خانوما کی ساک بیمارستان جمع کنیم ؟؟
شما کی جمع کردید

۱۲ پاسخ

من که فعلا در حال خونه تکونی هستم تا برا عید دیگه کار نداشته باشم

من امروز جمع کردم

من مال نی نی جمع کردم

من در حد شستن لباساش و وسایل مورد نیاز و ایناش بستم شوینده و یه سری چیزای اینجوری رو باید برم بخرم

من تازه جمع کردم دیشبم وسیله واسه ساک خودم گرفتم پوشک و پد و...

من می‌خوام ۳۷ هفته

من هنوز جمع نکردم به نظرم زوده مگه چقد زمان میبره ساک جمع کردن

35هفته جمع میکنن ولی من هنوز جمع نکردم

من که هنوز جمع نکردم😂😂نه برا دخترم نه برا خودم😐

من ۳۴هفته بستم

من دلم نمیاد ساک بچمو ببرم بیمارستان فک میکنم چیزاشو گم میکنن یا کثیف میشن🤣🤣🤣🤣

من جمع کردم گذاشتم کنار

سوال های مرتبط

مامان محمد شاهان🩵👶 مامان محمد شاهان🩵👶 ۵ ماهگی
مامان ماهان👶💙 مامان ماهان👶💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی
مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 مامان 𝑨𝒏𝒊𝒍🥺🩷🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری