من هنوز جمع نکردم، دوشنبه هم زایمانه 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️😁😁😁
من ک از الان بستم چون احتمال زایمان زودرس دارم
از الان جمع کنم
همین الان
چیا بزارم
نمیخوام ساکم الکی سنگینکنم
سوال منم هس🫠
بعد من ی چیزی ذهنمو الان درگیر کرده
تو ساک بچه ک وسیله های خود بچه و لباس و پوشک اینا میزاریم
وسیله های خودمونو تو چی بزارم؟ باید برم براش ساک جدا بگیرم ؟
بنظرم جمع کن بزار یه گوشه هفتت میره بالاتر تنبل تر میشی من سه روز طول دادم تا جمع کنم شیشه شیر و پسونکو نشسته بودم هی میگفتم امروز میشورم فردا میشورم تازه دیروز جمع کردم ولی برا خودم هنو جمع نکردم 🥴
به نظرم دیگه جمع کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.