من دو روز پیش بستم واسه انشالله فردا
من امروز خورد خورد دارم میبندم
عزیزم بهتره ببستی چون از هفته ۳۷ ب بعد هر لحظه امکان اومدن داره
منم هنوز نبستم ولی تصمیم دارم اگه بشه این هفته یا هفته دیگ ببندم
ببند، ضرر که نداره، خیالت راحته اینجوری
ببند بزا ی گوشه خیالت راحت باشه دیگه
36هفته دیگه ببند عزیزم
از الان ببند چون دیگه لحظه های حساسیه، هرلحظه باید آماده باشی
من از الان بستم😂
من دیگه بستم گذاشتم نزدیک درمون😁
گاهی دردم میگیره
من الانم نبستم 😂
حالا نبند ک زایمان نمیکنی 🤣🤣بزار وقتی رفتی تو هفته اخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.