ساک زایمانو کی ببندم هنوز زود نیست؟ شما چند هفته اماده کردید؟

۱۲ پاسخ

من دو روز پیش بستم واسه انشالله فردا

من امروز خورد خورد دارم میبندم

عزیزم بهتره ببستی چون از هفته ۳۷ ب بعد هر لحظه امکان اومدن داره

منم هنوز نبستم ولی تصمیم دارم اگه بشه این هفته یا هفته دیگ ببندم

ببند، ضرر که نداره، خیالت راحته اینجوری

ببند بزا ی گوشه خیالت راحت باشه دیگه

36هفته دیگه ببند عزیزم

از الان ببند چون دیگه لحظه های حساسیه، هرلحظه باید آماده باشی

من از الان بستم😂

من دیگه بستم گذاشتم نزدیک درمون😁
گاهی دردم میگیره

من الانم نبستم 😂

حالا نبند ک زایمان نمیکنی 🤣🤣بزار وقتی رفتی تو هفته اخر

سوال های مرتبط

مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری