خانوما شما کی ساک بچه رو اماده کردید؟

۱۰ پاسخ

من دیشب

۳۱هفته

من تازه دیروز بستم. اما هنوز یه سری لوازمشو نگرفتم باید همین روزا برم بگیرم. مثل دستمال مرطوب و پوشک سایز بزرگ برای خودم و...

ازهمین هفته

منی ک سزارینم هنوز نبستم😆

من ۳۲ تا۳۳ و بچه هام ۳۵ هفته دنیا آمدن🤣

شیرخشکم که نمیزارن بدی.تا کدملی هم نبری که اصلا بهت نمیدن.پس شیشه وایناهم نیازی نیس.نهایت پستونگ که میگن اونم تا دو هفته اول ندید

۳۶ بستم

من اصلا اماده نکرده بودم😄.اخه مگع چی‌میخاد .هیچ کدومشونم‌استفاده نشد.لباسا که بیمارستان تنش کردن خوب بود شیک‌بود.فقط دوتا دونه پوشک استفاده شد.پتو هم نخاس چون تابستون بود.

از۳۵ هفته

سوال های مرتبط

مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فراز👶🏻🤰🏻 مامان فراز👶🏻🤰🏻 روزهای ابتدایی تولد