۱۹ پاسخ

من دیروز وارد هفت ماه شدم مامانم اومده گیر داده باید ساکت آماده باشه و روزی دوبار یادآوری می‌کنه که خیلی دارم تو چیدن سیسمونی دست دست میکنم

اتفاقا زن داداشم دیشب گفت
ساک نی نی رو کم کم جمع کنم اما
دوس دارم هنوز بگذره لااقل منتظر یه حس خوب بمونم
تینطور دیگه بی رمق میشم

منم جمع نکردم هنوز

من قراره ۵ این ماه برم دکتر برگه بستری بده بعد بیام وسایل هامو جمع کنم

از ۳۲ هفته جمع کردم
گذاشتم جلو چشامون
شماهم آماده بذار

من میخام ۳۵و ۲ روز اینا جمع کنم دوهفته دیگ

من این هفته بستم

من هنوز اماده نکردم 😅

من منتظرم ۳۷هفتم شه بعد
شوهرم نه راضی میشه وسایلو بیاره نه راضی میشه من برم خونه
میگه خطرناکه وقت داری🥲😂

منکه هننوز جمع نکردم

من هنوز ساک نگرفتم وگرنه خیلی وقت بود اماده کرده بودم😂😂😂

اماده کن دیگه این هفته ها خودتم اماده،باش

من ۳۵ یا ۳۶ جمع میکنم هم برای دخترم هم برای خودم

من ۳۶ آماده کردم

اماده کن هفته های آخر قابل پیش بینی نیست

چه دلی داری تا الان آماده نکردی😅 منو ولم کنن همین الان جمع میکنم ساکشو

الان دیگه خوبه بنظرم شروع کن

همین الان

بسم الله بگو و شروع کن جمع کردن

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۶ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسته پسر🥰 مامان پسته پسر🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری