سلام ساک بیمارستان رو از کی آماده کنم

۸ پاسخ

من انشاالله از 36 هفته به بعد ساکو میبندم میزارم یه کناری

من فقط منتظرم ساکش برسه ببندم خیالم راحت بشه

البته من خودمم تازه امروز بستم 😂

از ۳۵ هفته به بد باید اماده باشی

35 یا 36 هفته
من فعلا همه چیو شستم
ساکم شستم
پتو دور پیچ و قنداق سوئیسی اینام شستم

اماده باشه

من مال نی نیم رو آماده کردم

من ک هنوز آماده نکردم

سوال های مرتبط

مامان نی نی🩷 مامان نی نی🩷 ۶ ماهگی
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری