من انشاالله از 36 هفته به بعد ساکو میبندم میزارم یه کناری
من فقط منتظرم ساکش برسه ببندم خیالم راحت بشه
البته من خودمم تازه امروز بستم 😂
از ۳۵ هفته به بد باید اماده باشی
35 یا 36 هفته
من فعلا همه چیو شستم
ساکم شستم
پتو دور پیچ و قنداق سوئیسی اینام شستم
اماده باشه
من مال نی نیم رو آماده کردم
من ک هنوز آماده نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.