خانوما سنوی وزن رو چند هفته برم بهتره؟؟

۷ پاسخ

۳۱ تا ۳۴ بهترین زمان هست

۲۹تا۳۰هفته حتمابروکه اگروزنش کم باشه بتونی جبران کنی ودکتربهت زودترداروبده منم رفتم وزنش خیلی کم بود

از ۳۱ تا ۳۴ برو

30 هفته

من۲۹رفتم

۳۱تا۳۴

من ۳۴ رفتم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هجدهم بارداری
مامان کیانوش مامان کیانوش ۱۱ ماهگی
مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی