خانما سنوی رشد جنین و چند هفتگی برم بهتره

۹ پاسخ

مگه خود دکتر نمیگه؟ به من گفتن از ۲۴ هفته بیا البته نمیدونم برای سونو رشد گفت یا چکاپ

میخورم با هر ویتامین یه لیوان میخورم

سونوی رشدو ۲۵ هفتگی برام نوشته

میگن ۲۸تا۳۲هفته

دکتر برای من ۲۹ هفته ۵ روز نوشته

منم دکترم گفت ۲۸ هفته برو

من ۳۲ هفته هستم قراره فردا برم

هر زمانی دکترتون بگه
من ۲۸ هفته انجام دادم ولی چون اب دور جنین زیاد بود بعد ۱۰ روز مجدد تکرار کردم

برای منو دکترم ۲۷هفته نوشته چون بچه قبلیم کم وزن بود ولی معمولاً 30هفته یا 32هفته مینویسن

سوال های مرتبط

مامان معجزه من مامان معجزه من هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها روزهای ابتدایی تولد
مامان گــل پسـر👦🏻 مامان گــل پسـر👦🏻 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری