خانما شما سونو رشد جنین را چند هفتگی رفتید؟

۱۲ پاسخ

من دیروز. ۲۸ هفته و ۳ روز‌ . میخواست هفته بعد بگیره خودم استرس داشتم گفتم بگیره ک یکم اروم شم.

۳۲ بهترین زمانشه

یکی ۲۷ یکی هم ۳۲ انشاالله قراره برم

اخر ۲۹

من یکی سرخود رفتم ۲۷ هفته یکیم دکتر نوشت ۲۹ هفته خوب شد رفتم فهمیدم نینی بندناف پیچیده گردنش🥺🥺

من یکی ۲۵رفتم یکیم دکترم ۲۸نوشته 🥲

۳۰ و ۳۵ هفته

۲۸و۳روز

۲۶هفته

منم هنوز نرفتم میگن از ۳۰ ب بعد

٣٠ هفته و ٣۴ هفته

یکی ۲۹یکی،۳۴

سوال های مرتبط

مامان نور 🥰 مامان نور 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مدیسا مرسانا مامان مدیسا مرسانا ۳ ماهگی
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌وششم بارداری