خانما چند هفتگی رفتین واسه سونو‌ رشد جنین

۱۳ پاسخ

۳۰هفته و ۱روز

من 34 هفته
2346

من ۳۵ هفته رفتم

۲۹ هفته رفتم
یدونم ۳۵ هفته دارم که دیگه آخرین سونو هست

۳۲ هفته

۳۲ هفته و۲ روز

۲۸هفته رفتم باز ۳۰هفته هم دکتر گفته بیا

هرچی زود بری الکی استرس میدن چون تا دیقه ۹۰ مشخص نیست چقدر وزن بگیره

من ۳۲

26هفته و ۵روز

2۸هفته

۳۲ هفته ۲ روز

من ۳اسفند میرم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری