ی بار ۲۹ و ۴ روزرفتم . ی بارم دیروز رفتم ک بودم ۳۶ و۲ روز . فکر کنم یکی دیگ تا زایمان داشته باشم البته دکترم گفت شاید دیگ نیاز ب سونو نداشته باشی
والا من هر دو سه هفته یه بار میرم
بعد ۴ بار موفق شدیم از فسقل خان عکس بگیریم
بعدش دلمون تنگ میشه میریم میبینمش
یه سری هم دستش رو صورتش بود هم پاش
این سری هم که رفتیم یه دست زیر سر و یه دست رو صورت
۳۱ هفته
یه بار ۲۶ و به بار ۳۵
ب من برای ۲۸ هفته نوشته و ۳۰ هفته فعلا
.من ۲۵ هفته هم رفتم
سی و یک هفته
من تو همین هفته رفتم
من ۳۱هفته و ۶روز رفتم
۲۸ هفته
من یبار ۲۹هفتگی یبارم امروز رفتم ک۳۵هفتم
۳۰هفته و۳۷هفته
من یه بار ۲۸ به بارم الان دکتر گفته ۳۴ هفته برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.