بعد سونو رشد چند هفتگی رفتید سونو

۵ پاسخ

یبار ۲۸ هفته
یبار ۳۱ رفتم
الان فردام نوبت دارم ۳۷ و ۳ روز

۳۷هفته

من یه بار ۲۹ هفته و ۳ روز
یه بار هم ۳۵ هفته و ۴ روز رفتم

هنوز نرفتم دکترم گفت۳۳ و ۳۴

۲۸ هفته رفتم یدونه هم واسه ۳۴ هفته نوشته

سوال های مرتبط

مامان نور 🥰 مامان نور 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد💕 مامان جوجو ممد💕 ۶ ماهگی