بعد سونو رشد دیگه چ سونو باید رفت؟ چند هفتگی؟

۳ پاسخ

بازم سونو رشد هست گلم

۳۶ هفته سونو پروفیل و بیوفیزیکال فرستادم . شایدم دکترت ننوشت 🤷🏻‍♀️

همون سونو رشد دوباره ، بستگی به دکترت داره کی بنویسه برات

سوال های مرتبط

مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان محمد 💙 مامان محمد 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد