سونو وزن باید چند هفتگی رفت

۹ پاسخ

۲۸تا ۳۲ازادم انجام میدن در کل سونو ها ازادن

۲۸
۳۳

یبار ۳۱هفته یه بارم ۳۸هفته گفته برم

۲۸ تا ۳۲ هفته میشه بری ولی همون زودتر برو ک اگه وزنش کم باشه وقت داشته باشی جبران کنی
۳۲ دوره بنظرم
من یکی ۲۶ رفتم یکی هم ۳۱ هفته

۲۹ هفته

۲۸ تا۳۲
ولی ۲۸ بری بهتره
خدای نکرده وزنش کم باشه وقت داری خودت تقویت کنی

من یبار ۲۹هفته رفتم یبار ۳۵هفته

من 31 هفته رفتم

دکترت ننوشته مگه برات؟؟

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آدرینا مامان آدرینا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد