خانما سونوی وزن رو چند هفتگی باید رفت؟

۵ پاسخ

۳۰ ب بعد ب نظرم خوبه ک اوج وزن گیریشه بعدا بفهمی چقدره و چی بخوری.من ۳۲ هفته و۳ روز رفتن

من ۲۸ هفته رفتم

من ۲۷هفته رفتم

ب من گفتش ۲۸ تا ۳۰
فعلا ک نرفتم

از۲۸هفته تا۳۴میرن

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان 😍جوجه کوچولو😍 مامان 😍جوجه کوچولو😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان جانان🩷شاهان💙 مامان جانان🩷شاهان💙 ۷ ماهگی