۶ پاسخ

من رفتم سونو وزن بچم ۱۱۰۰ بود گفت خیلی کمه سه هفته دیگه بیا دوباره😢🥺

۳۶ هفته و ۳۱ هفته رفتم

برای چی هست
واجبه ؟
میشه نرفت

دکتر ب من گف ۳۱هفته برو حالا ننوشته برام

من نرفتم هنوز بیستم قراره برم

عزیزم از ۲۸ تا ۳۲ هفته هست من که هنوز نرفتم یکی دوهفته دیگه میرم

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۷ ماهگی
مامان مدیسا مرسانا مامان مدیسا مرسانا ۳ ماهگی