سونوی وزن و چند هفتگی رفتید انجام دادید؟؟؟

۹ پاسخ

من ۲۹ هفته ۶ روز رفتم

31 هفته رفتم‌ وزن بچم 1800

دکترم ۲۸هفته برام نوشته

من میخاستم بمونم ۳۲ برم دکترم گف نه همون ۲۸ برو
۲۸هفته و ۲روز رفنم

من ۳۱ هفته رفتم یعنی ۳۰ هفته و یک روز

۳۰هفته و دو روز

۲۹هفته و ۵ روز رفتم
یبارم ۳۶ هفته میرم انشالله

دکترم برای هفته آینده سونو نوشته... فکر می کنم بستگی به شرایط هر فرد داره اما دکتر من گفت زودتر انجام بدی بهتره معلوم نیست بعد از عید چه خبر باشه
احتمالا یک سونو دیگه تا 34 هفتگی باید برم

من۳۲ هفته بودم

سوال های مرتبط

مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان آوین جونم مامان آوین جونم ۴ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ مامان واشِر ⚙️👶🏻✨️ ۱۳ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی