من ۲۹ هفته ۶ روز رفتم
31 هفته رفتم وزن بچم 1800
دکترم ۲۸هفته برام نوشته
من میخاستم بمونم ۳۲ برم دکترم گف نه همون ۲۸ برو
۲۸هفته و ۲روز رفنم
من ۳۱ هفته رفتم یعنی ۳۰ هفته و یک روز
۳۰هفته و دو روز
۲۹هفته و ۵ روز رفتم
یبارم ۳۶ هفته میرم انشالله
دکترم برای هفته آینده سونو نوشته... فکر می کنم بستگی به شرایط هر فرد داره اما دکتر من گفت زودتر انجام بدی بهتره معلوم نیست بعد از عید چه خبر باشه
احتمالا یک سونو دیگه تا 34 هفتگی باید برم
من۳۲ هفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.