سلام خانما سونوی وزن چند هفتگی رفتین ؟

۴ پاسخ

به منم گفته ۲۸ هفته برم

من ۳۲ رفتم

من قرار بود ۳۰هفته برم ولی چون آبله مرغون گرفتم،۳۳هفته رفتم

اولین سونو وزن حدود ۳۰ هفتگی یا ۲۹ هفتگی میرن گلم
دومی هم هفته ۳۷

سوال های مرتبط

مامان یاسین👶🏻🤎🧸 مامان یاسین👶🏻🤎🧸 ۷ ماهگی
مامان طنین🤍🌱 مامان طنین🤍🌱 ۴ ماهگی
مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۹ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان نفس🐣🧡 مامان نفس🐣🧡 ۴ ماهگی