خانوماسونو وزن چند هفتگی رفتین؟

۱۰ پاسخ

28هفته و5روز رفتم

من ۲۸ هفته رفتم باید دهم میرفتم دکتر ک شنبه دیگ میرم احتمال زیاد سونو باز بنویسه برام

32هفته و 3روز

دکترم گفت 32هفته برم

۳۲رفتم

۳۴ هفته ۴ روز

۳۲ هفته

۳۵هفته دوسه روز

۲۹هفتع و ۴روز

من فردا دارم میرم

سوال های مرتبط

مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۹ ماهگی