خانمها شما سونو وزن روچند هفتگی رفتین

۱۲ پاسخ

من ۳۱ و ۴ رور رفتم ۱۷۵۰ بود
دکتر گفت نرماله

۳۰ هفته

من دیروز رفتم ۲۷هفته ۴ روز

33 زده

۳۶هفته

28 هفته و 31 هفته

۳۳هفته کامل

من ۳۱هفته ی هفته دیگه میرم

34 هفته 1 روز

من دقیق ۳۲ هفته به حساب خودم رفتم

۲۸ و۳۲

۳۱هفته ۱روز

سوال های مرتبط

مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی
مامان طنین🤍🌱 مامان طنین🤍🌱 ۴ ماهگی
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی