۵ پاسخ

بین هفته 30 تا 35 سونو وزن (بیومتری)

مامان جوجه پیامت برام باز تمیشه اینجا میگم😅. خودم جنسیتو انتخاب نکردم 😁 خواست خدا بوده

سنو داری دکترم گفت ۳۲ هفته برو الانم‌منتظرم ۳۲هفته بشم بعد میرم سنو میدم

بین ۲۸ تا ۳۱ هفته سونو وزن

سونو وزن 30 هفته ب بعد

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی
مامان لیانا و داداشی مامان لیانا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رایان و رادین مامان رایان و رادین روزهای ابتدایی تولد