سلام مامانا بداز سنو آنومالی چه سنویی؟ چند هفتگی باید رفت

۲ پاسخ

سونو رشد از ۲۸هفته تا ۳۲هفته

انومالی ک تو ۱۸ هفته باید بری یعنی نرفتی برای اون سونو

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کیا و پسری مامان کیا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری