میگم خانوما بعد انومالی چه سنویی باید انجاک بدم چند هفته

۵ پاسخ

کلی لباس جدید نوزادی آوردم
هم وارداتی هم ایرانی و قیمت مناسب
همه کارها با کیفیت تضمینی
کلی مامان تو کانال عضو و رضایت دارن از خریدشون
کانال روبیکا
@nini_heed1

من ۲۴ هفته رفتم سونو کرد و برام آزمایش قند نوشت مجدد باید برم فردا

از ۲۸ هفته میشه من ۲۷ هفته رفتم هم سنو دادم هم آزمایش

انومالی چقدر هزینه دادید

به من گفتن ۲۹هفته
که میشه انومالی مرحله دوم ☹️

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کیا و پسری مامان کیا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد