کلی لباس جدید نوزادی آوردم
هم وارداتی هم ایرانی و قیمت مناسب
همه کارها با کیفیت تضمینی
کلی مامان تو کانال عضو و رضایت دارن از خریدشون
کانال روبیکا
@nini_heed1
من ۲۴ هفته رفتم سونو کرد و برام آزمایش قند نوشت مجدد باید برم فردا
از ۲۸ هفته میشه من ۲۷ هفته رفتم هم سنو دادم هم آزمایش
انومالی چقدر هزینه دادید
به من گفتن ۲۹هفته
که میشه انومالی مرحله دوم ☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.