بعد از انومالی چه سنویی باید بدم؟ دکترم هیچی نگفت😟منم یادم رفت بپرسم

۸ پاسخ

من اکو قلب جنین دادم بعد باید ازمایش قند بدم

بعدازون ازمایش قند بارداریه بعدشم 28هفته سونورشد

۲۴ هفته آزمایش قنددااری
۲۸ یا ۳۰ سونوی رشد

اوه ماه دی‌گه برو دکترت بهت میگه

اوووه حالاحالاهاسونونداری تاسونورشدک میشه ۲۸تا۳۲هفته

سنو رشد ۲۸ هفته اس

۲۸ هفته به بالا سونو رشد

اگه نیاز بود میگفت خوب

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیا و پسری مامان کیا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری