سلام
خانما چند هفتگی باید سونوگرافی رشد جنین رو انجام داد؟

۶ پاسخ

من ۳۳ انجام دادم

سلام مامانا لباس جدید نوزاد تا دوسال اوردیم
❤️ ارسال سریع❤️
کیفیت عالی
محاله بخری پشیمون بشی از کیفیت
قیمتشم از مغازه خیلی برات ارزون تر در میاد
ایدی کانال روبیکا nini_heed1

۳۰ هفته به بعد که تو ۳۲ هفته بری بهتر رشد و وزن برسی می شه

۲۸تا۳۲ ببین دکتر کی مینویسه

۳۱.۳۲

من ۳۱ هفته دکتر برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد