۷ پاسخ

اره من ۲۸ هفته و ۳ روز رفتم

من ۲۸ هفته رفتم

من 32 هفته و 2 روز رفتم
زوده زیر 30 بنظرم

برا منم ۳۰ همین ماه وقت داد دکترم،اون موقع ۲۸ هفته میشم

از ۲۸هفته میشه رفت ولی ۳۲ هفته برای وزن بری بهتره
من‌خودم از انومالی تاالان سونو نرفتم به دکتر‌گفتم برای سون‌و سلامت جنین بنویسه برای اب دور جنین و بند ناف کلا دلمم براش تنگ شده بود

اره ...منم ۲۸ هفته رفتم

زوده

سوال های مرتبط

مامان مودالی مامان مودالی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دلارز❤🌹 مامان دلارز❤🌹 هفته سی‌وششم بارداری