۸ پاسخ

۳۲هفته

من یدونه25هفته رفتم از وضعیت بچم مطلع شدم مثلا آب دور جنینم یکم زیاده رعایت میکنم بالآخره خوبه بدونی در چ وضعه

۳۱ خوبه
من ۳۰ هفته و ۶ روز رفتم

بری خوبه چون اگه وزن بچت کم باشه خودتو تقویت میکنی
من ک ۲۷دکترم نوشت راضیم

۲۸هفته
۳۲هفته

دکتر من گفته ۳۱هفته برم

من دکترم بهم گفت ۲۸هفته برم

از ۳۰ هفته بری خوبه

سوال های مرتبط

مامان سادات🩷🍼 مامان سادات🩷🍼 ۱۰ ماهگی
مامان کیانوش مامان کیانوش ۱۱ ماهگی