سلام
چند هفته بهتره برم سونو وزن ؟؟

۷ پاسخ

۳۱تا۳۳هفته

من ۳۰ هفته و پنج روز رفتم

من ۲۸ رفته بودم بعدشم ۳۲

۳۱یا۳۲بهترین موقع

اگه 28هفته رفتی
دیگه نرو تا 33

۳۱تا۳۲

30هفته

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه الهی مامان هدیه الهی هفته سی‌ام بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته هجدهم بارداری
مامان کیارش مامان کیارش ۲ ماهگی