بهتره چند هفتگی برم سونو وزن؟

۵ پاسخ

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

۳۱ بهترین زمانه

28برو اگه وزنش کم باشه میتونی جبران کنی
من خودمم میخام 28هفته خورده ای برم

همین ۲۸ هفته

۲۸تا۳۲

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ مامان لِـــنا👧🏻🌼✨ ۷ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان آلاء و محمد🤰💙 مامان آلاء و محمد🤰💙 ۱۱ ماهگی