خانما شما سونو وزن رو چند هفته رفتین؟!

۸ پاسخ

۲۸ رفتم. دیگه گفتن ۳۵هفته باید سونو بری

۳۱ هفته ۴ روز رفتم

۲۸ هفته و ۴ روز باید برم اگر اشتباه نکنم... ولی میدونم که دکترم بازم می‌فرسته

من یه دونه ۲۹ هفته رفتم یکی هم این هفته باید برم

من 28هفته و 4روز رفتم

۳۱،۳۴،۳۸

۲۸ هفته ۳ روز

۳۳هفته تمام بودم

سوال های مرتبط

مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته سی‌وششم بارداری
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی