خانوما شما چن هفته سونو وزن رفتین؟

۶ پاسخ

من26هفته رفتم700بود دکتر گفت کمه پودر لیدی میل داده بهم

۳۰ میخام برم

امروز برام نوشته گفت دوهفته دیگه انجام بده۲۹هفته یک روزم

چرا زوده نهایتن بایذ 32 بری الانکه وزنی نداره

به من گفته هفته 30برو

من 33رفتم

سوال های مرتبط

مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان ترنم مامان ترنم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری