دوستان
چن هفته رفتین سونو وزن

۱۴ پاسخ

32 هفته

منم نمیدونم چند هفته دقیقه فهمیدی به منم بگو

۲۷ هفته و ۳۳ هفته

قبل از 30 هفته حتما برین چون اگه کم وزن باشه یا خدای نکرده مشکلی باشه بشه جبران کرد من خودم 32 هفته رفتم متوجه شدم کم وزنه بچه چون مشکل خون‌رسانی داشته دو سه هفته کلی دردسر کشیدم و الان تحت درمان و پیگیری هستم که از زایمان زودرس جلوگیری کنم اگه 29 یا 30 هفته رفته بودم خیلی زودتر متوجه مشکل میشدم

۳۲ هفته رفتم

من میخوام ۳۱ هفته و ۲ روز برم گلم

پایان ۲۸

34هفته

28
32

32 هفته

منو ۳۱ هفته دکتر نوشته

۲۸ هفته و ۶روز
یدونم ۳۵هفته و ۱روز
فکرکنم باز این هفته برم

به من گفته بین هفته 30 تا 33 منم می‌خوام 32 هفته برم که قشنگ وزن گرفته باشه

من ۲۷ هفته نوبت دارم باید برم

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان پاندا🐼🐼 مامان پاندا🐼🐼 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری