سلام خانما شما چن هفته رفتین سونو وزن؟

۸ پاسخ

من ۲۹ میخام برم

۳۱هفته

۲۸ و ۳۴ هفته

برا منم گفت 32هفته سنو چسبندگی هم بده زایمان دومم هست

من دکترم گفت ۳۲ هفته برم

من سزارین دومم برام سونو چسبندگی هم نوشته

پس منم هفته دیگه برم

۲۹ و ۳۳

سوال های مرتبط

مامان فندقم🧿🌱 مامان فندقم🧿🌱 ۴ ماهگی
مامان گل پسرام 🩵💙 مامان گل پسرام 🩵💙 ۳ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نـیـکـان🧸🫧 مامان نـیـکـان🧸🫧 ۸ ماهگی
مامان دونه ی انار2 مامان دونه ی انار2 ۴ ماهگی