سلام خانما سونو رشد جنین چن هفته رفتین

۱۲ پاسخ

من ۲۶ هفته رفتم چون میخاستم مسافرت برم دوباره ۳۵هفته ام اخرین سونو رو نوشته. برام

من ۳۰ هفته رفتم

دکتر برای 30 هفته نوشت برام

دکتر برای من ۲۸ هفته نوشته که برک

ب من دکترم نوشت ولی گفت دو هفته دیگه انجام بده

۳۲ و۳روز

۲۸ هفته

خب من ۲۵ هفته ۵ روز هستم

ديروز رفتم

من ۲۷ هفته رفتم یک کیلو بود

۳۰هفته

۳۰ هفته

سوال های مرتبط

مامان ناز🤰💕 مامان ناز🤰💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان درنیکا مامان درنیکا هفته سی‌ام بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان رستاوراستین مامان رستاوراستین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسری ودخملی مامان پسری ودخملی ۵ ماهگی
مامان کیان🦁☀️ مامان کیان🦁☀️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری