سلام واسه سونو رشد جنین چن هفته بریم

۶ پاسخ

منو دکترم ۲۸ هفته فرستاد

من دیروز رفتم ۳۲ هفته کامل

من ۳۰ هفتگی تمام رفتم
دیروز هم ۳۷ هفتگی رفتم

دکتر به من ۳۰ هفته نوشت

30هفته خوبه

۳۲ هفته

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان نیکراد مامان نیکراد هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری