سونو رشد از چن هفتگی خوبه بریم

۶ پاسخ

دکترم گفت ۲۸ تا ۳۲ هفتگی

اولین سونو رشد از 28 تا32 ولی گلدن تایمش 30 هفته ست

از ۲۸ تا ۳۲ هفته
من می‌خوام ۳۰ هفته برم

28 عزیزم

۳۲ هفته

۲۸تا ۳۰هفته

سوال های مرتبط

مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرن مامان آرن ۲ ماهگی
مامان روشا مامان روشا روزهای ابتدایی تولد
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان درنیکا مامان درنیکا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی