چند هفتگی خوبه برم برا سونو رشد؟؟؟

۵ پاسخ

30,31

برای من پایان ۳۰ هفته نوشته. ۱۰ مهر

۳۰ برو
چون اگر کم باشه زودتر بفهمی دکتر بهت دارو بده
سونو وزن هم حداقل دوتا باید بدی...اون یکی رو هم دکتر برای من ۳۴ هفته نوشت

هم الان ی ۳۱ و ۳۲

به نظرم ٣٠/٣١ هفته.

سوال های مرتبط

مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نور 🥰 مامان نور 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙👣ARAZ مامان 💙👣ARAZ روزهای ابتدایی تولد