بچها چند هفتگی برم سونو رشد؟؟

۹ پاسخ

من ۲۸ هفتگی رفتم

۲۸ هفتگی یکی هم ۳۳ هفتگی

۳۲ بری بهتره الان بری میگن وزنش کمه ۳۲ بری عالیه

دکتر من گفته۳۲هفته برم

دکتر من گفت ۳۱ تا ۳۲ هفته

دکتر من ۳۴هفته گفته

ار۲۸ تا۳۲ هروقت دلت خاست

دکترت نگفته؟؟؟
از ۲۸ هفته میشه بری

دکترت میگه دکتر من گف 31هفته
ولی هر دکتری ی چیزی میگه

سوال های مرتبط

مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 💙 پسرم💙 مامان 💙 پسرم💙 ۵ ماهگی
مامان نور 🥰 مامان نور 🥰 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علسچه🍯💕 مامان علسچه🍯💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی