مامانا سونو رشد چند هفتگی میرن ؟ ۳۰ هفته خوبه

۸ پاسخ

برا من دکتر هفته دیگه نوشته برم

آره خوبه من ۳۰ هفته رفتم

من ۲۸ هفته و ۶ روز رفتم

چند هفته میشه اول ۹ ماه؟؟؟

آره منم ٣٠ هفته ميرم
يعنى ٢٩ هفته و پنج روزگى

من ۲۹ هفته رفتم

اره عزیزم منم‌۳۰ هفته رفتم

فک کنم ۳۶ هفته باید بری

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان آقا هیرادم🩵 مامان آقا هیرادم🩵 ۴ ماهگی
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد