بچهاااا سونو رشد چند هفتگی خوبه بری
هزینش چقدره

۱۲ پاسخ

همه باید برن ؟؟؟ برای من یدونه ۳۵ هفته نوشته یعنی همینه

منم برام نوشته دکتر ولی گف هرموقع دوس داری برو نمی‌دونم کی برم🤦🏻‍♀️

۲۸ هفته بری و ۳۶ هفته خوبه

از۳۱هفته تا۳۳بهترین موقعشه

من ۳۲ هفته رفتم با بیمه تامین اجتماعی شد ۸۰۰

منم ۱۳ خرداد بود رفتم سونو رشد و بیوفیزیکال بود شد ۴ میلیون و خورده ای بازم نوشته دیگه نمیخوام برم

من اونموقه رفتم ۱۲۰۰
۳۲ هفته🥲

من یه 25 هفته رفتم یدونم برا32 هفته نوشته دکتر قبلی که رفته بودم چهارتومن شد

من ۲۹ هفته و ۳ روز رفتم
تا ۳۲ خوبه که بری
هزینشم برا من ۱۱۰۰

سوال منم هست.
سونو رشد از28میرن دیگه. زودترم میتونی بری هر دوهفته میشه رفت
28/30/32/34/36 اگه بیشتر طول کشید بارداریت38اخریشع

ب منم بگید

یجای خوب و قیمتش خوب باشه

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان هیـرمان🐥💙 مامان هیـرمان🐥💙 ۷ ماهگی
مامان دیار 🥹🩵🧿 مامان دیار 🥹🩵🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرای قشنگم💙 مامان پسرای قشنگم💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ مامان ☁️اَبرا خانوم☁️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا کوچولو💙 مامان پارسا کوچولو💙 ۵ ماهگی
مامان معجزه من مامان معجزه من هفته بیست‌ونهم بارداری