همه باید برن ؟؟؟ برای من یدونه ۳۵ هفته نوشته یعنی همینه
منم برام نوشته دکتر ولی گف هرموقع دوس داری برو نمیدونم کی برم🤦🏻♀️
۲۸ هفته بری و ۳۶ هفته خوبه
از۳۱هفته تا۳۳بهترین موقعشه
من ۳۲ هفته رفتم با بیمه تامین اجتماعی شد ۸۰۰
منم ۱۳ خرداد بود رفتم سونو رشد و بیوفیزیکال بود شد ۴ میلیون و خورده ای بازم نوشته دیگه نمیخوام برم
من اونموقه رفتم ۱۲۰۰
۳۲ هفته🥲
من یه 25 هفته رفتم یدونم برا32 هفته نوشته دکتر قبلی که رفته بودم چهارتومن شد
من ۲۹ هفته و ۳ روز رفتم
تا ۳۲ خوبه که بری
هزینشم برا من ۱۱۰۰
سوال منم هست.
سونو رشد از28میرن دیگه. زودترم میتونی بری هر دوهفته میشه رفت
28/30/32/34/36 اگه بیشتر طول کشید بارداریت38اخریشع
ب منم بگید
یجای خوب و قیمتش خوب باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.