سلام خانما سونو وزن چند هفتگی خوبه بری

۴ پاسخ

۲۶تا۲۸،۲۸ دکتر ب من نوبت داد

من ۳۲ رفتم

از۲۸هفتگی خوبه بری ک اگه وزن بچه کم و زیاد بود بتونی کاری کنی

31هفته

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان مِـــصـــی🍒 مامان مِـــصـــی🍒 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان جوجه جونم مامان جوجه جونم ۱ ماهگی
مامان آقا هیرادم🩵 مامان آقا هیرادم🩵 ۴ ماهگی