خانما سونو وزن چند هفتگی انجام میشه

۹ پاسخ

از 36 هفته برای خیلی بهتره دقیق تر بنظرم

یبار 28 یبار32

۳۰, به بعد خوبه

بهترین تایمش الانه
راسی گلم هم هفته ایم
ممنون میشم درخواست بدین😍🌹💓

من ۳۲ هفته رفتم

از ۲۸ تا ۳۲ عزیزم بعضی دکترا تو هفته ۳۵ یا ۳۷ هم میفرستن

متفاوت
من تازه ۳۶ هفته می‌خوام برم

من 33هفته رفتم

28تا ۳۲هفته

سوال های مرتبط

مامان ارغوان ❤️🌸 مامان ارغوان ❤️🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری