من ۳۲ هفته نوشت برام برای اخری هم گفته ۳۷هفته برم
من ۳۴ هفته رفتم ۳۸ هفته بهم نوبت داد واسه عمل گفت دیگ لازم نیس بیای
سوال منم هست آخرین سنو رو کی برم که دکتر بهم نامه بده برا زایمان
سنوی رشد ۲۸ تا ۳۲ هفته اس عزیزم
بعضی از دکترام ۳۶ هفته ام میخوان
من ۳۶هفته و۳روز نوبت دارم که بعدش نامه زایمان بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.