برای سونو وزن ک اخرین سونو میشه چند هفتگی باید بری؟؟

۵ پاسخ

من ۳۲ هفته نوشت برام برای اخری هم گفته ۳۷هفته برم

من ۳۴ هفته رفتم ۳۸ هفته بهم نوبت داد واسه عمل گفت دیگ لازم نیس بیای

سوال منم هست آخرین سنو رو کی برم که دکتر بهم نامه بده برا زایمان

سنوی رشد ۲۸ تا ۳۲ هفته اس عزیزم
بعضی از دکترام ۳۶ هفته ام میخوان

من ۳۶هفته و۳ر‌وز نوبت دارم که بعدش نامه زایمان بگیرم

سوال های مرتبط

مامان رامتین مامان رامتین ۴ ماهگی
مامان سیدصدرا🧚🏻‍♂️ مامان سیدصدرا🧚🏻‍♂️ ۱۳ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی