خانوما سونو وزن چند هفته بری خوبه ؟

۱۰ پاسخ

من نزدیک ۳۰ هفته رفتم ۱/۴۰۰ گرم بود

همین هفته برو شاید وزنش کم باشه بهت دارو تقویتی بده استفاده کنی

من هفته شمارفتم همه چی اوکی بود

الان برو خوبه

من هفته دیگه نوشته برم میشم ۳۱ هفته و ۵ روز

میشه مال من ۱۲اسفند

دیگ از 28تا 32 هفته وزن هست گلم

باید بری سی ودو هفته گاهی اوقات میگن دوباره انجام بده چون واقعا نیازه

من که ۳۳ هفته میخوام برم میشه سنو آخر

همین هفته شما معمولا میرن

سوال های مرتبط

مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۹ ماهگی
مامان دلوین و شایلین🩷 مامان دلوین و شایلین🩷 ۲ ماهگی
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی