سلام خانوما چند هفته باید بری سونو وزن

۳ پاسخ

من ۳۰ هفته رفتم ولی در اصل باید ۳۲ هفته بری

من ۲۶سونو‌دادم به دکترم گفتم بنویس ننوشت خودش سونو کرد سونو مطب دقیق نیس وزن و نمیگه فقط گفت یه هفته رشدش جلو برام پودر نوشته گفتم اول برم سونو وزن بعد اون بگیرم بخورم

من ۲۹‌هفته و ۲ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان علیراد🐣🩵 مامان علیراد🐣🩵 ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓یکی یدونه💓 مامان 💓یکی یدونه💓 ۱۱ ماهگی
مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان سامین مامان سامین ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان آرین و آراد مامان آرین و آراد ۸ ماهگی