مامانا هفته چندم باید بری سونو وزن؟

۱۰ پاسخ

منم میخوام انشالله فردابرم دعاکنیدمشکلی نباشه♥ممنون

دکترم برای من واسه ۲۶ هفته و چند روز نوشته

من دکترم گفته الان باید برم آخه چون برا هفت ماه شکم هیچی ندارم دکتر میگه باید سونو وزن بدی 🥲

الان وقتشه برین منم چهارشنبه ۳۱هفته و دوروز بودم رفتم

من فقط أن تي ديدم ديگه نشونم نداد

بعد از أين سنو 30 هفته بإيد دوباره بريم سنو؟

من ۳۰ رفتم

من۳۲ هفته رفتم

من فردا میرم انشالله

الان میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۲ ماهگی
مامان مهرشاد مامان مهرشاد ۸ ماهگی
مامان آقا بردیا مامان آقا بردیا ۸ ماهگی
مامان هاودین مامان هاودین ۵ ماهگی
مامان نیکا🌸 مامان نیکا🌸 ۱۱ ماهگی
مامان ماسِتا💙 مامان ماسِتا💙 ۸ ماهگی