هفته چندم باید برم واس سونو وزن و رشد اینا؟؟

۸ پاسخ

دکتر من گفت ۲۸ تا ۳۰

من یه هفته دیگ میرم

28تا30برو...چون‌دوبار میفرستن سونو‌وزن
یکبار تو این هفته ها یکبار36تا37 هفته میفرستن دقیق ببینن وزن بچه چقدره برا زایمان و ....
منکه سر دخترم دکترم سه بار فرستاد یکبارم دوسه روز قبل از زایمان فرستاد که از سفالیک بودن و وزن بچه مطمئن بشه

من دیروز رفتم

دکترم گفت هفته ۳۰تا۳۲

الان خوبه
من هفته بعد وقت دارم كه ميشم ٢٩ هفته و پنج روز

من یکبار ۲۸ هفته رفتم یکبار ۳۷ هفته

از هفته ۲۸میتونی بری فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۳ ماهگی
مامان یزدان👼💙 مامان یزدان👼💙 ۵ ماهگی
مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان نيكي مامان نيكي هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 💙سام‌وبرسام💙 مامان 💙سام‌وبرسام💙 ۳ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی