سونو وزن رشد اینا کی برم دیگ وقتشه

۴ پاسخ

من فردا که میشم ۳۰ هفته و ۱ روز میخام برم

من ۲۸ هفته رفتم .
از ۲۸ هفته تا۳۲ هفته میتونی بری

هفته ۳۰اینا بگذره ادم بره بهتره خیلی زود شاید وزن پایین باشه یجوری واسه ادم تا ۳۳هفته وقت

من امروز وارد سی و دو شدم ولی هنوزم نرفتم ببینم فردا میتونم برم

سوال های مرتبط

مامان سامیار🩵 ساحل🩷 مامان سامیار🩵 ساحل🩷 ۴ ماهگی
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی